2014. december 7., vasárnap

Díj 3.

Először is nagyon köszönöm Arika Blue-nak, a Jeges érintés blog csodálatos szerzőjének, hogy gondolt rám ezzel a díjjal. :) Köszönöm.


Szabályok:

  • Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad.
  • Írj magadról 10 dolgot.
  • Válaszolj a 10 kérdésre.
  • Tegyél fel 10 kérdést.
  • Küldd tovább 10 embernek.








10 dolog magamról:

- Imádok írni, egészen kicsi gyerekkoromtól kezdve.
- Nagy álmom, hogy hivatásos író lehessek, és a műveim megjelenjenek, illetve kijussanak külföldre.
- Szeretek visszajelzéseket olvasni az irományaimról.
- Nagyon szeretek hozzám hasonló, elhivatott emberkékkel megismerkedni, és beszélgetni.
- Félek a víztől, de közben imádom is.
- Általában rengeteg habfürdőt szoktam a kádba borítani fürdéskor. :P
- A sötétkék a kedvenc színem, de szeretem a pirosat is.
- Mindig megcsodálom, ha valamelyik lánynak gyönyörű, hosszú haja van. *-*
- Nagyjából fél éve kaptam rá nagyon a blogok olvasására.
- Alkalmanként, amikor álmomban nevetek, megesik, hogy a valóságban is hangosan nevetek.


Válasz a 10 kérdésre:

1. Mi a legnagyobb álmod, amit mindenáron el akarsz érni az életben?
Az, hogy elismert író legyek, és a műveim kijuthassanak külföldre is.
2. Mióta kezdtél el írni, és miért?
Azt mondanám, hogy már egészen kis koromban is történeteket találtam ki, csak akkor még nem írtam le őket. A miértre logikus választ nem tudok adni. Azt hiszem, mindig is élénk volt a képzeletem, és ez adta magát, hogy nekem muszáj ezzel foglalkoznom.
3. Vannak személyek körülötted, akiknek a véleményére szükséged van a történet folytatásához?
Minden véleményt várok, és nagyon szívesen olvasok, mert érdekel, fontos számomra.
4. Jelenleg hány éves vagy és mit tanulsz?
 Jelenleg 22 éves vagyok, Marketinget tanultam, jövőre pedig újra jelentkezek az egyetemre.
5. Ki a kedvenc szerződ?
Húú... ez olyan kérdés, amire nem tudok kellően független maradni. Sok szerző művét szeretem: Sylvia Day, Nora Roberts, Joanne Fluke, Jennifer Probst, J.R.R Tolkien, Samatha Young, Leiner Laura, Müller Péter és még sorolhatnám. Mindegyik más-másban jó.
6. Írtál mostanában kisebb történeteket, novellákat? Milyen témában?
Nem, jó ideje nem írtam novellát. Általában regénypárti vagyok, de most szeretnék megírni egyet egy blogon futó pályázatra, a karácsony témában. 
7. Megtapasztaltad már az igazi rajongó szerelmet?
Nem, még sajnos nem.
8. Mi szokott a legboldogabbá tenni?
Amikor egy fejezet a történetemben éppen úgy sikerül, ahogy terveztem, és ezt az olvasók is jelzik felém, illetve a barátaimmal töltött idő.
9. Hogyan képzeled el az életedet 30 évesen?
Remélhetőleg úgy, hogy az álmaim nagy többsége valóra válik. Család, barátok, szerelem, karrier, és az írás. 
10. Hogy fogalmazódott meg benned a történeted alapvonala?
Hú... Erre nehéz válaszolni. Azt hiszem, pont egy cikket olvastam, ami nagyon megindított, és úgy döntöttem, hogy hiába vannak ilyen témájú könyvek, megpróbálom leírni a saját szemszögemet a dologból, nyers valóságában, takargatás nélkül. És egyik dolog követte a másikat.


10 kérdés tőlem:

1. Legszívesebben, melyik ország/országok felé terjesztenéd a könyvedet, ha egy kiadnák?
2. Szívesen látnád a történetedet megfilmesítve?
3. Szoktál pályázatokon részt venni? Akár kiadó által, akár blogok által.
4. Ki az, akinek a világon a legjobban adsz a véleményére?
5. Ha lenne rá lehetőséged, melyik íróval vennéd fel személyesen is a kapcsolatot?
6. Mi a kedvenc állatod, miért?
7. A fanfictionokat vagy a reál történeteket részesíted előnyben?
8. Mi az téma, ami téged nagyon idegesít, és soha nem akarsz róla beszélni?
9. Mennyire éled az elvártak szerint az életed?
10. Ha tehetnéd, mi lenne az, amit mindenképpen megváltoztatnál az életedben?

És akiknek küldeném:
Kis Csima -- http://kiscsimairogat.blogspot.hu/
BronwynBrightmore -- http://tempusomniarevelat-bronwyn.blogspot.hu/
Hanna -- http://kovetkezmenyekbortonebezarva.blogspot.hu/
Ari -- http://lelektukor-ari.blogspot.hu/
Lucy -- http://almodjacsucsig.blogspot.hu/
Centaine -- http://centaine-silver-historia.blogspot.hu/
Lana Cooper -- http://szerettekirni.blogspot.hu/
Chanel Burn -- http://tastes-chanelb.blogspot.sk/