2014. december 7., vasárnap

Díj 2.

Nagyon szépen köszönöm a díjat Hanne N.-nek az Il. Capitano blog aranyos írójának. Sokat jelent nekem, hogy gondoltál rám.




Szabályok:
  • Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad.
  • Írj magadról 10 dolgot.
  • Válaszolj a 10 kérdésre.
  • Tegyél fel 10 kérdést.
  • Küldd tovább 10 embernek.

10 dolog magamról:

- Szeretem a karácsonyi kivilágítást.
- Az egyik legkedvesebb illatom a fenyőfa illata.
- Szeretek sütni és főzni.
- Kevés nemzetközi focicsapatot ismerek.
- Sokat táncolok.
- Imádom az arab kultúrát, a zenét, a táncukat.
- A tavasz a kedvenc évszakom, de imádom a friss havat.
- Nagyon sokáig gondolkodtam, hogy megnyissam-e a blogomat.
- Sokszor jut eszembe ötlet a történeteimhez ébredéskor, aminek az a következménye, hogy kipattanok az ágyból, és azonnal tollat, papírt fogok.
- Mindig újdonságokat keresek a zenék között, amelyek inspirálhatnak az írásra, vagy köthetem valamelyik történetemhez. 

Válasz a 10 kérdésre:

1. Ha visszamehetnél a múltba, változtatnál valamin?
Igen. Máshogy döntenék néhány családi kérdésben, és jelentkeznék arra a pályázatra, amit évekkel ezelőtt elszalasztottam azért, mert nem éreztem eléggé tehetségesnek magam.
2. Ha lenne szuper-képességed, akkor mi lenne az?
Az, hogy minden állatot meg tudok kímélni a szenvedéstől.
3. Milyen sportokat szeretsz?
Tenisz, egyszerű karbantartó torna, és tánc.
4. Mik azok a dolgok, amelyek inspirálnak?
A zene, a fantáziám, az írásról való beszélgetés.
5. Introvertált vagy inkább extrovertált vagy? 
Hű, szerintem kicsit ez is, az is. Az idegenekkel szemben eleinte zárkózott vagyok, de ha valakivel elkezdtem ismerkedni, akkor nagyon ki tudok nyílni.
6. Tél vagy nyár?
Nehéz kérdés. Szeretem a telet, amikor esik a hó, de inkább nyár.
7. Mi az, amit mindenképpen meg akarsz tanulni életed során?
Azt, hogy ne görcsöljek az írásaim alatt, illetve, megtanulni spanyolul. :P
8. Koránkelő, vagy inkább éjszakai bagoly típus vagy?
Jelen pillanatban éjszakai bagoly.
9. Milyen fajta könyveket olvasol szívesen?
Az első helyen a szépen megmunkált, igényes romantika, de szeretem a fantasyt, illetve az úgymond gasztro-krimiket.
10. Mi a kedvenc filmed?
Hm... A gyűrűk ura trilógia.

10 kérdés:

1. Ha választhatnál egy kort, amelyben élhetsz, melyik lenne az?
2. Ha történelmi személy lennél, ki volnál?
3. Mi az abszolút tabu számodra egy könyvben?
4. Ha elutaznál valahová, hajót vagy repülőt választanál szállítóeszköznek?
5. Mi az, amire soha senki nem tudna rávenni?
6. Szeretsz túrázni?
7. Mit tartasz fontosabbnak: a vérbeli köteléket, vagy az érzelmi köteléket?
8. Mi az a hely (város, természeti egység), amit az életed során mindenképp meg szeretnél nézni?
9. Mi a kedvenc ihlet-szerző eszközöd?
10. Novella vagy regénypárti vagy?

És akiknek küldöm: 
Mese -- http://letezzvelunk.blogspot.hu/p/dijaim.html
Vivien -- http://segitselfelejteni.blogspot.hu/
L. Rose -- http://borntobewild-70s.blogspot.hu/
Arika Blue -- http://www.jegeserintes.blogspot.hu/
Delilah -- http://valentine-rosaliebloom.blogspot.hu/