2014. november 8., szombat

Méreg

Méreg...


Mi is jut eszünkbe először erről a szóról? Méreg. Legtöbbünknek véleményem szerint a halál. Valamilyen ártó szándékú szer, amelyből kizárólag betegség, kín és legrosszabb esetben halál származik. Ez így is van. 

Ám, ha egy kicsit a szó tényleges jelentése mögé nézünk, viszünk bele egy kis fantáziát, egy kis kreativitást, máris egész más fog eszünkbe jutni erről a főnévről. Így jártam én is. Vajon egy méreg kizárólag ártó szándékú lehet? Csak rosszat okozhat nekünk? Vagy a függőségünk jó is lehet számunkra? A jó relatív fogalom, nem igaz? Én mást látok benne, és Te kedves olvasó, Te is biztosan máshogyan definiálnád a jó szót.

A méreg... függőség, igen. De ezen az oldalon, amikor kimondom, méreg, nem negatív értelemben fogom jelezni a szót.



Néhány kedvenc idézetemmel indítanám a bevezetőt, és nem is húznám tovább az időt. Ezek az idézetek indították el bennem a folyamatot, amely arra ösztökélt, hogy megírjam az én történetemet arról a méregről, amely függőséget okoz, amely adrenalint ad, amelyből soha nem elég. Ez a méreg azonban sebeket képes gyógyítani...

"A szerelem is egyfajta méreg. Megfertőzi a vért; átveszi az uralmat az elme felett; eluralkodik a testen."

"Szerelem a legédesebb méreg lassú és fájdalommentes, ám amikor tisztul a szervezetből akkor jönnek a mellékhatások..."

"Én azt kívánom neked, hogy érezhesd még egyszer, hogy a szerelem méreg, de mégsem kell ellenszer."

Sajnos nem tudom az írójuk nevét, ha bárki tud valamit róla, akkor szívesen veszem. :)